sobota, 7 listopada 2015

Listopadzicho.

Dla D. ;)


Podobno siedząc w biurze, nie zauważa się zmiany pór roku. Jest to oczywiście ewidentną bzdurą, bo przecież latem słońce nadaje po oczach nawet przez rolety, wiosną jest przerwa na Wielkanoc, a zimą nic nie widać, bo zadymka. Wiadomo.

Z powodu chwilowego braku lepszych pomysłów przeszłam na stronę blond. Pozdrawiam!

Ostatnio tak się jakoś składa, że zaczynam doceniać to, co szumnie nazywa się Kontaktem z Naturą. W stopniu umiarkowanym, ale jednak.

Jest to drzewo. Jeśli spytacie jakie, odpowiem, że dosyć pomarańczowe. Ale ładne, prawda?

Jesiennie, sielsko, anielsko.

Czyż nie uroczo?
Fajne Miejsce położone jest koło metropolii zwanej Jeziorany, gdzie można zakupić niezbędne produkty do spożycia. My skorzystaliśmy też jednorazowo z opcji gotowania dla nas przez blogerkę Ewę Pe - wegeżarcie zawsze na tak. Ale to, co podbiło nasze serca to Siedlisko Pasieka - przepiękny dom położony w sercu lasu, gdzie nabyliśmy drogą kupna miodu na całą zimę. Mam taką nadzieję.

A tu już tak zwana ciężka opcja dostępna w Fajnym Miejscu - puzzle, z których trzeba ułożyć rozlane mleko. Tak. Są białe. Powodzenia.

Drewienka.

Panienka z okienka. A serio - chciałabym, żeby wszystkie wsie były tak pięknie udekorowane, jak te, przez które przejeżdżaliśmy.

Wiadomo, kto rządzi we wsi.


Pojeździliśmy sobie po Warmii. Bardzo podoba mi się fakt, że kolorowe reklamy wymiany opon czy nabijania klimatyzacji były na naszej trasie praktycznie nieobecne. Piękna droga, barwne liście, jeziorko, a także życzliwi ludzie, którzy żyją zupełnie innym rytmem. Widziałam również setki krów i sarnę, co stało się dla mnie rodzajem bonusowej atrakcji. Na co dzień widuję bowiem głównie mojego kota Klocusia, który, przy wszystkich swoich zaletach, nie muczy.

Kogutek podbił moje serce.

Okno na świat,

Moja droga, o.

7 komentarzy:

  1. Rozczuliło mnie to okienko i znak z kogutkiem :) Piękna wyprawa! Zabierz mnie tam kiedyś - Twój wierny Paź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie, ładnie, ale Ty w nowej fryzurze wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje okolice :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę więc okolic i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. drewniany klimat bardzo mi siępodoba :) !!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń